papaj

papaj

papaj
DPB uvádza
 
DPB
DPB | 29.12.2014 12:07

Dobrý deň prajem, ak by autor príspevku nevedel, čo nepochybne ani nemá základnú znalosť, kto zodpovedá za stav komunikácií, DPB k tomuto "gulášu" uvádza nasledovné fakty:
Dopravný podnik Bratislava je prevádzkovateľom MHD v hlavnom meste, avšak posyp vykonáva Magistrát, nie DPB.
Dispečing DPB okamžite v prípade neprejazdnosti komunikácií kontaktuje dispečing Magistrátu, ktorý je povinný zabezpečiť odrhnutie snehu pluhom a chemické ošetrenie komunikácií.
Nie je v kompetencii DPB vykonávať na cestách akékoľvek posypy a pokiaľ Magistrát nezabezpečí posyp, najmä v kopcovitých terénoch vozidlá nemôžu premávať.
Všetky informácie o dopravných obmedzeniach cez víkend sme uvádzali na webe DPB a zároveň pravidelne požadovali od Magistrátu posyp komunikácií.


Cuhadinger Dzugasvili
Cuhadinger Dzugasvili | 29.12.2014 13:05

DPB nás práve presvedčil, že okrem kvalitných autobusov nemá ani zmysel pre humor :)


kriqxxx
kriqxxx | 29.12.2014 13:05

heh, DPP - a čo tie letné gumy, tiež vám ich neprezul magistrát?!


DPB
DPB | 29.12.2014 14:56

Zmysel pre humor mame :) ale ak sa nas to tyka, pricom posyp komunikacii zabezpecuje Magistrat. A letne gumy, prepacte, to je nezmysel. Vozidla DPB maju celorocne pneumatiky, ktore splnaju vsetky bezpecnostne standardy.


nicepics
nicepics | 29.12.2014 15:21

DPB má aj odvahu. celoročné pneu, hehe, ale dávno po odporúčanej lehote používania, vyradené a pod. (od vodiča sa človek niekedy všeličo dozvie) :)
ok, tak poďme na to:
- kto zodpovedá za dodržiavanie intervalov? ak ja nedodržím termín, ktorý mám dohodnutý s klientom, tak môžem očakávať nejakú sankciu.
- kto inšpiruje vodičov k tomu, že tesne pred odchodom si musia dať ešte zdravotnú a napr. zo zastávky Most SNP, ktorá je východzia a už odtiaľto odchádza s trojminútovým meškaním?
- kto zodpovedá za to, že v tých rozheganých "autobusoch" má človek dojem, že každú chvíľu mu vypadne plomba, alebo vyskočí platnička, keďže páni vodiči s obľubou triafajú jamy, ktoré sa dajú obísť? nehovoriac o tom, že mám niekedy pocit, že tie dvere, alebo okná vypadnú. to je taký veľký problém podoťahovať skrutky a namazať pánty?
- kto je zodpovedný za to, že vodič vie šoférovať a teda nedupne na brzdu tak, že malé deti ležia na zemi a jeho náramná radosť sa dá sledovať v zrkadle? plus kto kontroluje vodičov či rozumejú vyhláške o cestnej premávke a nevedia len točiť volantom ako cvičené opice? (dilino stojí na Panónckej na červenej, pri tom je v bus pruhu, ktorý tam má vlastné signalizačné zariadenie, ktoré ukazuje zelenú)
- kto má na zodpovednosti automaty na lístky? niekedy je problém zohnať lístok či už v automate, alebo v trafike a neiekdy je problém vôbec zohnať automat. či najprv treba obehať 3 km okruh a potom sa vrátiť na zastávku? automaty by mali byť na každej zastávke a nepíšte prosím, že si mám kúpiť SMS lístok za 1 € :)
- kto je zodpovedný za to, že je v cestovnom poriadku napísané, že má ísť nízkopodlažný a ide klasický bus do ktorého sa napr. s kočíkom nastupuje ťažko?
- kedy sa konečne zdvihne kvalita cestovania ale nie tak, že "dajte najprv cash a potom akože niečo skvalitníme"? nie, najprv dajte kvalitu, potom dám cash...
- kto vymyslel úžasný nápad a.k.a. neprestupné 15-minútové lístky? stoja totiž 70 c (4,66 c/min) a keď ich porovnáme s 60 minútovými, ktoré stoja 90 c (1,5 c/min) a sú prestupné, tak sú 15 minútové predražené, či hodinové sú lacné? logika nejako unikla.
- kto je zodpovedný za to, že v rannej a poobednej špičke idú na niektorých linkách malé narvané autobusy, ale počas obeda idú na tých istých linkách veľké poloprázdne busy?
čudujem sa, že za takéto "služby" ešte niekto platí a vy sa zase čudujete, že ľudia idú radšej autom ako MHD :) čo tak zľavniť električenku pre ľudí s vodičákom a skvalitniť dopravu tak, že sa mi oplatí ňou chodiť? viete, mňa cesta do práce (tam aj späť) autom vyjde cca 1,50 €. odveziem sa pohodlne, netlačím sa, nič nebúcha, viem sa rozprávať s kolegom a pod. keď sú kolóny, tak stojí aj MHD, takže toto výhodou nie je. buspruhy sú nezmyselne navrhnuté a väčšinou končia v tom najväčšom lieviku (viď Staromestská).


nicepics
nicepics | 29.12.2014 15:23

bezpecnostne standardy :DDD hlavne tie rozbite vozidla co prechadzaju STK a EK ved vsetci vieme ako, ze? ;) nevrav ze STK prejde vozidlo ktore je viac hrdzave ako nehrdzave, z ktoreho pri vacsich otrasoch odletuju kusky zhrdzaveneho plechu :DDD


MajoLP
MajoLP | 28.1.2015 13:40

radost citat, co dodat, to je take slovenske


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryĹĄZatvorit reklamu
loader